W naszym sklepie obowiązuje gwarancja zwrotu/wymiany.
Poniżej znajdziecie Państwo najważniejsze informacje na temat wymiany, zwrotu czy reklamacji.
Szczegółowe warunki wymiany, zwrotu oraz reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.

Wymiana:

  • Klient ma prawo wymienić towar na inny, dostępny w sklepie internetowym w ciągu 5 dni od otrzymania przesyłki. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci wymiany przed jego upływem.
  • Jeśli istnieje różnica w cenie, klient musi dopłacić lub sprzedawca zwrócić nadwyżkę.
  • Klient ponosi wszelkie koszty związane z wymianą przedmiotu, tj. wysyłkę do sprzedawcy oraz wysyłkę nowego produktu.
  • Do zwracanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz wymiany, który można pobrać TUTAJ.

Zwrot:

  • Klient ma prawo zwrócić towar w terminie 14 dni kalendarzowych od zakupu. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie informacji o chęci zwrotu przed jego upływem.
  • Szczegółowe warunki zwrotów zawarte są w regulaminie sklepu.
  • Do zwracanego produktu należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu, który można pobrać TUTAJ.

Reklamacja:

  • Klient ma prawo do reklamacji produktu, jeżeli produkt został dostarczony z wadami fabrycznymi.
  • Szczegółowe warunki reklamacji zawarte są w regulaminie sklepu.

Towar odsyłany w celach wymiany, zwrotu, bądź reklamacji należy dostarczyć na adres:

Jakub Banaś
Wodziczna 101,
63-620 Trzcinica
NIP: 619-196-53-48
Product added to compare.